vrijdag 4 september 2009

Romy Rigter, tweedejaars studente Theatre Management HKU

Mijn naam is Romy Rigter, geboren te Amsterdam op 23 maart 1991. Na het afronden van mijn HAVO opleiding ben ik in 2008 begonnen aan mijn vervolgstudie aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Aan het einde van leerjaar 1 heb ik definitief gekozen voor de richting Theatre Management. In het eerste jaar heb ik stages gelopen bij The Big Mo improvisatietheater, de DAT-school (jeugdtheaterschool) en bij de historische theatergroep Stichting Theaterbeest. In mijn tweede jaar zal ik verschillende productiestages volgen. Na mijn studie wil ik werkzaam zijn als productieleider in de jeugdtheatersector.
Mijn interesses liggen op het gebied van verschillende culturele disciplines. Zingen, acteren en dansen zijn al van jongs af aan een onderdeel van mijn leven. Deze interesses hebben mij uiteindelijk ook laten beseffen dat ik later werkzaam wil zijn in het jeugdtheater.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten